Kontakt w języku migowym
Szpital posiada nowoczesne rozwiązania, które umożliwiają przyjmowanie pacjentów głuchoniemych. Wyposażony jest w sprzęt i specjalne oprogramowanie wspierające komunikację za pomocą języka migowego. Dzięki temu personel medyczny może sprawnie komunikować się z pacjentami, którzy nie mówią i nie słyszą, zapewniając im pełne zrozumienie procesu leczenia i poczucie bezpieczeństwa.
Aby skorzystać z tej możliwości, należy wcześniej poinformować daną jednostkę w Szpitalu o planowanej wizycie pacjenta głuchoniemego, co umożliwi odpowiednie przygotowanie się personelu. Można tego dokonać zarówno osobiście, jak i telefonicznie, pod numerem telefonu danej jednostki.
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćPaweł Śrótkowski
- Data wytworzenia2024-10-31
- OpublikowałPaweł Śrótkowski
- Data publikacji2024-10-31 14:32